Un nou menú degustació de tardor, una nova proposta culinària del nostre Xef que, com en el cas del menú de primavera, es fonamenta en la dupla producte de qualitat i proximitat.
El menú degustació que els proposem té tot el necessari per a abrigar el cos amb els sabors més tradicionals de la tardor i la qualitat que sempre s’exigeix en aquest tipus de propostes gastronòmiques, pensades per a compartir.
Un menú degustació per a dos persones amb un preu força atractiu que té les castanyes, els rovellons i els moniatos com a protagonistes.
- Xarrup de crema de ceps
- Croqueta de trompetes de la mortamb maionesa fumada d’albergínia
- Rovellons a la brasa amb allet i julivert
- Arròs cremós de ceps amb carbassa i cruixent de moniato
- Caneló cruixent de camagrocs
- Presa d’ibèric rostida amb castanyes caramel·litzades i puré de moniato
I de postres…
- Pastís de carbassa amb ametlles torrades i sal grossa
- Castanyes rostides amb xarrup de moscatell
Una nova proposta que ret homenatge a algun dels productes més tradicionals d’aquesta estació de l’any: Els bolets en les seves múltiples varietats, la carbassa, el moniato i les castanyes són els ingredients protagonistes.
El menú, per 26€ per persona, estarà disponible a Tasta’mm amb reserva prèvia fins, és clar, l’arribada de l’hivern.






0 comentarios